Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els sindicats demanen unes oficines itinerants que ja funcionen a la Península i atenen els ciutadans alguns dies a la setmana
Els pensionistes i jubilats dels sindicats Comissions Obreres i UGT demanen al Govern que obligui les entitats bancàries a tenir un servei presencial per a la gent gran. Demanen unes oficines itinerants que ja funcionen a la Península i atenen els ciutadans alguns dies a la setmana.
Segons dades del Banc d’Espanya, a les Balears hi ha 400 oficines bancàries obertes, la meitat que hi havia fa 5 anys. Una situació que afecta, segons Comissions Obreres i UGT, el servei que ofereixen als majors. Diuen que se senten “desprotegits i sense possibilitats de gestionar el seu compte corrent” davant la manca de domini de les noves tecnologies, imprescindibles per relacionar-se amb les entitats bancàries.
Els sindicats s’uniran dimarts 25 de març a una concentració impulsada pels veïnats de Son Cladera davant la Delegació del Govern.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata