Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Reclamen les 37,5 hores de feina amb l'objectiu "d'humanitzar les relacions laborals i millorar la vida de les persones"
Imatge d'arxiu de la manifestació del primer de Maig, Dia dels Treballadors, d'enguany.
299Primeres mobilitzacions per reclamar la reducció de la jornada laboral fins a les 37 hores i mitja. Serà el pròxim 26 de setembre i són els sindicats CCOO i UGT els que les han convocat davant les seus patronals de tot Espanya.
Els sindicats majoritaris fan una crida a unir-se a les concentracions amb l’objectiu “d’humanitzar les relacions laborals i millorar la vida de les persones”. CCOO i UGT detallen que quasi 13 milions de treballadors del sector privat es beneficiaran d’aquesta reducció de jornada. El secretari general de CCOO, Unai Sordo, i el d’UGT, Pepe Álvarez, denuncien que les negociacions s’han bloquejat. A més, critiquen que ja fa més de quatre dècades que la jornada laboral es va estabilitzar a les 40 hores.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa