El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Acusen el Govern de l'Estat de no permetre l'augment de les plantilles
Els sindicats Comissions Obreres i UGT han demanat que s’inverteixin més recursos en les diferents policies locals de Balears, per poder fer front a l’amenaça jihadista. Els dos sindicats més representatius d’aquest cos asseguren que es necessiten més efectius i més coordinació en matèria antiterrorista.
Acusen el Govern de l’Estat de no permetre l’augment de les plantilles, ni que es cobreixin les baixes, fet que ha provocat un dèficit de personal. També reclamen que els agents rebin una formació específica, sobretot després que el Ministeri de l’Interior hagi inclòs els policies locals dins les mesures de protecció i prevenció antiterrorista.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears