Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El periodista i escriptor analitza "El nou desordre mundial"
Els populismes, la manca de lideratges en un sistema globalitzat o la crisi de la democràcia representativa formen part de l’univers de la conferència sobre “El nou desordre mundial” que dona Juan Luís Cebrián a Palma, aquest dimarts.
Convidat pel Cercle d’Economia el periodista, escriptor i empresari, explica la seva visió sobre els canvis de les relacions socials condicionats per internet. Assegura que tot seguirà evolucionant, però no sap cap on. Augura cotxes sense conductors o programes sense periodistes amb una destrucció massiva dels llocs de feina.
Gran coneixedor de Veneçuela, hi veu un problema nou però amb una solució antiga; la que va aplicar Espanya a la transició.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061