Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
En una segona fase d'instal·lació es podria abastir amb fins a 20 quilowatts el centre, permetent la seva autosuficiència
Cada dia es parla més sobre el medi ambient, el reciclatge i les energies renovables. A l’escola de Santa Gertrudis però, han canviat les paraules pels fets, i han construït una instal·lació de 35 plaques fotovoltaiques que els permet reduir el consum energètic.
Un projecte amb un pressupost de 20.000 euros, que ha involucrat estudiants i mestres, i que ha deixat una porta oberta a una segona fase, que podria abastir amb fins a 20 quilowatts, que s’ha calculat que és el gasta el centre. Això permetria la seva l’autosuficiència.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears