Principi d’acord per a l’equiparació retributiva en educació concertada 0-18
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Els alumnes de la part forana tornen a l'escola de manera esglaonada
Ha estat l’inici de curs més atípic que recorden docents i pares. Els alumnes retornen a les aules per cursos i amb entrades a diferents hores per evitar aglomeracions. Els nins de més de sis anys han de portar mascareta, respectar el distanciament social i rentar-se molt les mans.
A Sa Pobla, els alumnes de l’escola provisional de can Cirera Prim han estrenat les aules modulars, ésl’única escola nova a Mallorca. La instal·lació de les aules ha costat més de 700 mil euros i es mantindran fins que es construeixi la nova escola, la tramitació de la qual, va molt enderrarida.
A l’escola de ses Comes, a Porto Cristo, a banda de les noves normes de seguretat han començat el curs tal com el varen acabar ara fa 6 mesos; amb obres. La construcció de 4 aules a la zona d’esbarjo per eliminar els barracons no està enllestida, això preocupa igual o més que els nous protocols contra la COVID-19. El centre ha habilitat espais municipals per garantir les ràtios. Dos cursos de secundària faran classe a les oficines de la casa del Mar, damunt la biblioteca municipal, i la Conselleria ha llogat el local d’una escoleta per ubicar-hi dos cursos de nins de tres anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Figura imprescindible del ball i la música tradicional pitiüsa i fundador de la Colla de Balansat
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa