Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Aquest dimarts despertarà el dia amb cel bastant tapat i precipitacions que afectaran Menorca; a partir del migdia arribaran també a punts de Mallorca i de les Pitiüses
Fotografia de Xisca Bauzà des de Cala Major.
64La setmana comença amb cel tapat i alguns ruixats, per la presència d’aire fred a les capes elevades de l’atmosfera. Aquesta situació es mantindrà molt semblant durant bona part de la setmana, i el vent bufarà en calma durant tots aquests dies, només al migdia entrarà l’embat, sobretot a Mallorca.
Aquest dilluns capvespre pot haver-hi ruixats, sobretot a les Pitiüses i punts de Mallorca; puntualment seran intensos. La temperatura màxima quedarà entre els 21 i 23ºC.
Per a aquest dimarts, començarem el dia amb cel bastant tapat i precipitacions que afectaran Menorca i a partir del migdia arribaran també a punts de Mallorca i de les Pitiüses. La temperatura continuarà sense canvis o pot pujar de manera molt lleugera.
Els següents dies seran pràcticament idèntics pel que fa a la meteorologia; el dia començarà amb bastants estones de sol, però a partir de migdia creixeran els niguls i tendrem ruixats i tempestes que puntualment podran ser intensos, malgrat que no esperam precipitacions generals. El termòmetre seguirà molt semblant, i els valors màxims es mouran entre els 22 i 24ºC.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols