Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Celaá, ha retret a la diputada del PP Sandra Moneo que li hagi demanat pressionar a Sanitat perquè adopti les mesures que permetin tornar a l'aules
La ministra d’Educació, Isabel Celaá, ha explicat avui al Congrés que, juntament amb les conselleries de les comunitats autònomes, amb les quals s’ha reunit avui, es propiciarà “un gran acord que proporcioni certitud a les famílies. Ha explicat que la promoció serà la regla general i la repetició l’excepció.
Celaá, ha retret a la diputada del PP Sandra Moneo que li hagi demanat pressionar a Sanitat perquè adopti les mesures que permetin tornar a l’aules com més aviat millor i ha qualificat la seva proposta com una irresponsabilitat.
Celaá ha intervengut a la primera sessió de control al Govern, després de la declaració de l’estat d’alarma per l’emergència sanitària.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys