Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
L'exconseller de Turisme deixa el PSIB. També ho han fet l'exdirector de Funció Pública Bernat Ramis i l'expresident del Foment del Turisme de Menorca Emili de Balanzó
Celestí Alomar davant les càmeres d'IB3 Notícies.
183Dos històrics del PSIB, l’exconseller de Turisme Celestí Alomar i l’exdirector general de Funció Pública Bernat Ramis s’han donat de baixa del partit. També ho ha fet a Menorca l’exregidor i expresident del Foment del Turisme Emili de Balanzó.
És una mostra de rebuig al suport del PSOE de Pedro Sánchez a l’aplicació de l’article 155, que ha acabat amb l’empresonament de bona part del Govern català. Una situació que l’exconseller Alomar ha criticat: “Ahir –dijous– crec que va ser un dia trist per a la democràcia espanyola i es varen passar aquestes línies que no s’havien d’haver passat mai”, ha dit Alomar a IB3 Notícies.
En la mateixa línia, el regidor socialista d’Alaró Jordi Amengual ha renunciat al seu càrrec.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres