Rubén Díaz dona visibilitat a través de les xarxes socials a persones en situació de vulnerabilitat i activa la solidaritat
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
L'exconseller de Turisme deixa el PSIB. També ho han fet l'exdirector de Funció Pública Bernat Ramis i l'expresident del Foment del Turisme de Menorca Emili de Balanzó
Celestí Alomar davant les càmeres d'IB3 Notícies.
283Dos històrics del PSIB, l’exconseller de Turisme Celestí Alomar i l’exdirector general de Funció Pública Bernat Ramis s’han donat de baixa del partit. També ho ha fet a Menorca l’exregidor i expresident del Foment del Turisme Emili de Balanzó.
És una mostra de rebuig al suport del PSOE de Pedro Sánchez a l’aplicació de l’article 155, que ha acabat amb l’empresonament de bona part del Govern català. Una situació que l’exconseller Alomar ha criticat: “Ahir –dijous– crec que va ser un dia trist per a la democràcia espanyola i es varen passar aquestes línies que no s’havien d’haver passat mai”, ha dit Alomar a IB3 Notícies.
En la mateixa línia, el regidor socialista d’Alaró Jordi Amengual ha renunciat al seu càrrec.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros