Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Una trentena de treballadors es manifesten davant la cementera
La direcció de Cemex no pensa negociar el tancament de la fàbrica de Lloseta. Avui s’han reunit amb el Govern i els treballadors i s’han mostrat ferms en la decisió.
Treballadors i Govern demanen seguir negociant abans de dia 5 de novembre, que és quan comença el procés de l’ERO. L’empresa es nega a parlar abans d’aquella data. Diuen que, en aquell moment, es plantejaran diferents situacions possibles. Cap d’elles passa, però, per aturar el tancament.
El Govern assegura que farà tot el possible per minimitzar les conseqüències de l’ERO. Els treballadors calculen que el tancament de la fàbrica, que només quedaria com a magatzem, donaria feina a 8 o 10 persones. Ara mateix són 104 els empleats directes.
Mentrestant, una trentena de treballadors de la fàbrica de Lloseta s’han manifestat l’horabaixa de dilluns davant el centre. Qualifiquen el tancament de la fàbrica de traïció. El comitè d’empresa anuncia més mobilitzacions.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €