Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

Una trentena de treballadors es manifesten davant la cementera
La direcció de Cemex no pensa negociar el tancament de la fàbrica de Lloseta. Avui s’han reunit amb el Govern i els treballadors i s’han mostrat ferms en la decisió.
Treballadors i Govern demanen seguir negociant abans de dia 5 de novembre, que és quan comença el procés de l’ERO. L’empresa es nega a parlar abans d’aquella data. Diuen que, en aquell moment, es plantejaran diferents situacions possibles. Cap d’elles passa, però, per aturar el tancament.
El Govern assegura que farà tot el possible per minimitzar les conseqüències de l’ERO. Els treballadors calculen que el tancament de la fàbrica, que només quedaria com a magatzem, donaria feina a 8 o 10 persones. Ara mateix són 104 els empleats directes.
Mentrestant, una trentena de treballadors de la fàbrica de Lloseta s’han manifestat l’horabaixa de dilluns davant el centre. Qualifiquen el tancament de la fàbrica de traïció. El comitè d’empresa anuncia més mobilitzacions.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament