Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Les Balears disposarà d'un destacament permanent de la Unitat Militar d'Emergències
La consellera d’Administracions Públiques, Catalina Cladera, ha informat que s’està impulsant una residència que acolliria els efectius de l’UME a sa Coma a l’illa d’Eivissa. Ho ha dit en resposta al PP i Ciutadans que han criticat el retard en la posada en marxa i en compliment amb un mandat parlamentari. Tant Cladera com els portaveus parlamentaris han destacat l’important paper jugat per l’UME a la catàstrofe del Llevant de Mallorca i també la necessitat de potenciar i enfortir els efectius d’emergència autonòmics i municipals.
El Pi s’ha interessat per l’estat dels torrents i pel seu manteniment. La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha afirmat que se n’han fet nets 210 quilòmetres al llarg de la legislatura. Armengol també ha explicat que s’ha doblat la inversió en neteja de torrents superant els 2,4 milions.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre