Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La població tanca avui la festa amb el darrer toc de fabiol i demà celebrarà el tradicional jaleo d'ases
A Ferreries el dia de Sant Bartomeu es viu des de primera hora vinculat als cavalls, amb el segon jaleo de les festes. Enguany hi participen 122 caixers, 40 dels quals són dones, i a la tanda d’avui hi colquen 88 cavalls.
Tot i que a la plaça hi ha força gent, el jaleo del dematí ha estat més tranquil que el d’ahir vespre. La gent més gran i les families amb fillets el trien per aixó. Els cavalls seran pels carrers fins ben entrat el capvespre i més tard la colcada voltarà pels carrers del poble per és tard anar cap a l’Ajuntament per sentir el darrer toc de fabiol.
Les tres hores del jaleo han estat retransmeses en directe per IB3 a través del canal de Youtube i la pàgina web de l’Ens.
Pots mirar-lo a la carta en el següent enllaç:
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui