Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els tècnics forestals alerten de què si no es fa un plà de prevenció i regeneració, hi ha un gran perill que hi hagi un gran incendi com el de Grècia
Cinc anys després de l’incendi de la serra de Tramuntana la imatge a una de les finques afectades és impactant. Hi ha arbres que varen ser destruïts per l’incendi per tot arreu. Encara no s’han pogut retirar. El Govern assegura que la regeneració de les 2.400 hectàrees cremades va per bon camí. El grau de cobertura forestal ha arribat al 60%, però els tècnics forestals expliquen que encara queda molt per fer.
En complir-se el primer lustre de l’incendi més virulent de la història de les Balears, entre Andratx i Estellencs hi ha encara un rosari d’arbres tomats. Els tècnics alerten que si no es comencen a fer plans forestals hi ha un gran perill de què a les Balears pugui haver-hi un gran incendi com el que hi hagut a Grècia.
Almenys 74 morts i 187 ferits per greus incendis a Grècia
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Hi ha hagut una brega entre dos homes i un d'ells ha disparat un tir a l'aire