Graduació excepcional de final de promoció d’uns 1.500 estudiants de la UIB a l’estadi de Son Moix
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
En arribar a la costa no sobreviuen perquè no poden alimentar-se
La zona de sa Pedrera, a la badia de Sant Antoni de Portmany, presenta avui una imatge curiosa. Centenars de grumers han arribat a la costa arrossegats pels corrents marins.
La primavera i la tardor són les èpoques amb més població d’aquest animal que viu a mar oberta i que es mou verticalment per cercar aliment. Durant les nits, el vent els desplaça i en arribar al litoral s’acumulen perquè no disposen de profunditat per alimentar-se i no poden sobreviure.
El 2017 s’ha registrat fins a 530 vegades la presència de grumers, davant dels més de 10.000 registres d’anys anteriors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
El tribut In the Night reunirà prop de 75 músics i cantants en dues actuacions, aquest juliol, as Migjorn Gran i a Alaior