L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
Els infants han gaudit de més d'una vintena d'activitats al parc de Sa Riera
Un centenar de famílies no han passat l’oportunitat de gaudir de Sant Sebastià Petit, un dels punts més esperats del programa de les festes de Sant Sebastià, a Palma. Al llarg del matí, els infants han pogut assistir a una vintena d’activitats per a tots els públics: espectacles, contacontes, tallers i molt més.
La jornada ha començat a l’entrada del parc, on les acrobàcies i bromes del Circ Bover donen la benvinguda a tots els curiosos. L’objectiu és oferir un espectacle divertit i familiar pels més petits, però també, pels adults, explica Tià Jordà, director del Circ Bover. L’espectacle ha despertat la il·lusió dels infants per ser acròbates per un dia. Molts, ho han aconseguit participant en el taller d’iniciació al circ.
Mentre alguns venen amb ganes de conèixer els personatges populars de la ciutat, com el Drac de na Coca o els gegants. D’altres han gaudit dels jocs i els tallers que ofereix la jornada. El més comentat ha estat l’espectacle de màgia del mag Enzo i el seu truc del paper.
Sant Sebastià Petit ha garantit la diversió de totes les persones que s’hi han apuntat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
La coalició d'esquerres està integrada pel PSOE, Més per Menorca, Esquerra de Menorca i Podem, que reivindiquen la solidesa de l'acord assolit després de mesos de negociacions