Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
És un sector fortament impactat per la crisi sanitària amb congressos i celebracions que s'haurien d'haver fet ja entre el març i l'abril
Centenars d’esdeveniments prevists per als pròxims mesos de maig i juny, com ara noces, comunions o aniversaris, estan sent ajornats al setembre o octubre i, en menor mesura, cancel·lats. És un sector fortament impactat per la crisi sanitària amb congressos i celebracions que s’haurien d’haver fet ja entre el març i aquest mes d’abril.
A sales de grans esdeveniments, com ara les Cases de sa Font Seca, a Palmanyola, pot arribar a haver-hi 900 persones. Des que començà l’estat d’alarma, s’hi haurien d’haver organitzat diferents congressos i almanco quatre noces cada setmana durant tots aquests mesos fins arribar a la tardor.
No obstant les reserves, totes s’han ajornat o anul·lat. Segons afirmen els professionals, la incertesa al sector és total i serà complicat sobreviure per a moltes empreses. Aquest estat d’ànim també s’estèn a les floristeries, les empreses de càtering o les de rebosteria creativa, que es nodreixen fonalmentalment d’aquesta mena de grans esdeveniments. Per això esperen poden tenir suficient liquiditat per poder superar la crisi economicosanitària.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania