Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
El bisbe de Mallorca ha beneït la nova imatge de Sant Elm
Centenars d’andritxols han celebrat avui Dilluns de Pasqua el tradicional pancaritat a Sant Elm, on el bisbe de Mallorca ha oficiat l’eucaristia i han beneït la nova imatge de Sant Elm.
Una trobada que ha arrencat a primera hora del matí a Andratx i s’Arracó i ha culminat al Castell de Sant Elm, on s’ha posat punt final a les celebracions de Setmana Santa al municipi.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució