Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Els assistents, de perfils i edats diferents, omplen el tram de Gran Via que va des del carrer Balmes fins a la plaça Universitat
Centenars de persones han assistit la tarda d’aquest dissabte a l’acte ‘Fem-los reflexionar’ que ha convocat Tsunami Democràtic a Barcelona com a part de les accions de protesta que preveuen realitzar a300 municipis a Catalunya coincidint amb la jornada de reflexió de les eleccions generals.
Els assistents, de perfils i edats diferents, omplen de manera festiva el tram de Gran Via que va des del carrer Balmes fins a la plaça Universitat, on el matí d’aquest dissabte han instal·lat l’escenari a pocs metres del centenar de persones que segueixen acampades.
Al voltant de les 16.00 hores, un grup d’assistents ha penjat una bandera formada de 25 ‘estelades’, unides les unes amb les altres, a la façana de l’edifici històric de la Universitat de Barcelona (UB), i un cor i músics del col·lectiu Músics per la Llibertat que han acudit a la cita amb els seus instruments han interpretat ‘El cant de la senyera’, ‘L’estaca’ , ‘La santa espina’ i ‘Els segadors’.
https://twitter.com/tsunami_dem/status/1193181635631599617
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus