CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Una manifestació ha recorregut carrers de Palma amb pancartes de 'Volem acollir' i 'Mallorca terra d'acollida'
Centenars de persones s’han concentrat aquest dimarts a la plaça Major de Palma per reclamar el compliment de la quota d’acolliment de refugiats. “A les Balears només n’han arribat 122 refugiats. On són tots els altres?”.
El govern de l’estat espanyol no ha complert amb el compromís d’acollir 17.337 persones refugiades. Només han arribat 1.983. Amb el lema ‘Volem acollir’ i ‘Mallorca terra d’acollida’ la manifestació ha recorregut els carrers de Palma fins a arribar al passeig del Born on s’ha llegit un manifest.
Una concentració marcada per la solidaritat i amb el ressò del grup de percussió Tambors per la Pau.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els fets han ocorregut aquest dijous a la nit
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments