Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La Policia Nacional ha hagut de tallar el trànsit al carrer de Ferraz de Madrid
Un grup de centenars de persones s’han concentrat aquest divendres capvespre al carrer de Ferraz de Madrid, on se situa la seu nacional del PSOE, per protestar per l’acord dels socialistes amb ERC i la futura llei d’amnistia, de cara a la investidura del candidat a la presidència del Govern central, Pedro Sánchez.
La concentració, que ha començat a les 19 h, s’ha gestat en les darreres hores a les xarxes socials i ha estat secundada per organitzacions contra el nacionalisme català com Dolça Catalunya. S’hi han sentit crits com “Pedro Sánchez, a presó”. La Policia Nacional ha hagut de tallar el carrer on s’han concentrat els assistents.
Això, en un moment en què els contactes entre els socialistes i Junts per fer possible la investidura de Pedro Sánchez es refreden. Mantenen les discrepàncies sobre la futura llei d’amnistia, però els socialistes continuen negociant a Brussel·les amb Carles Puigdemont.
Així mateix, avui ha conclòs el termini per a les votacions telemàtiques de la militància del PSOE, que ha de decidir si aproven l’acord amb Sumar i si donen suport al fet de cercar el vot d’altres formacions com Junts i Esquerra Republicana perquè Sánchez pugui ser investit president. Una consulta en què no s’ha fet referència a l’amnistia.
Aquest dissabte podran votar presencialment les agrupacions locals del Partit Socialista fins a les vuit del vespre, i està previst que diumenge se’n facin públics els resultats. La militància d’Esquerra Republicana també vota avui si avala el pacte amb el PSOE.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors