Demanen una intervenció militar per derrocar el president Lula da Silva, que va prendre possessió del càrrec fa una setmana
Centenars de seguidors de l’expresident del Brasil, Jair Bolsonaro, han assaltat el Congrés.
L’assalt ha ocorregut pocs minuts abans de les 20.00 hores, hora d’aquí, en el marc d’una protesta contra el president Lula da Silva. Un grup de manifestants han botat les barreres policials i han aconseguit entrar a la seu del Congrés Nacional, a Brasília. Alguns dels assistents es dirigeixen al Palau Presidencial i a la seu del Tribunal Superior Federal. La Policia ja ha mobilitzat els antidisturbis.
Demanen una intervenció militar per derrocar el president Lula da Silva, que va prendre possessió del càrrec fa una setmana. Imatges que recorden el que va passar als Estats Units, al Capitoli, després de la derrota de Donald Trump.
Els frescos del segle XVIII pateixen greus danys per la humitat. Sense ajudes públiques, la propietat impulsa una campanya de micromecenatge per restaurar-los
Fou una de les figures importants d'aquell incipient Canal 4