Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Dos dels tres ferits són donats d'alta. El tercer està vigilat a la Unitat de Cirurgia de la Policlínica
Només 24 hores després de la tempesta, Sant Antoni de Portmany intenta recuperar la normalitat. Es fa feina amb intensitat a la zona de Can Coix, a Cala Gració, fins a Santa Agnès. De moment, s’hi avaluen els danys, s’hi retiren arbres caiguts i se’n recuperen les línies elèctriques i telefòniques per tornar a tenir subministrament on encara no n’hi ha, al més aviat possible.
Aquest dimecres dematí hem recorregut el camí que va de Can Coix a Santa Agnès, on ahir varen caure més de 200 arbres. Durant tot el matí s’han produït talls intermitents de trànsit per fer les feines de retirada i només hi tenien accés els vesins de la zona. Segons l’AEMET, es va tractar d’un esclafit de la mateixa tempesta, i no d’un cap de fibló. Això passa quan plou amb intensitat i hi entra en joc el vent fort.
Des de l’Ajuntament, el regidor Joan Torres ha explicat que només s’ha vist afectada l’escoleta infantil, de moment tancada per manca de llum. Pel que fa al complex esportiu de Can Coix, el dany material més greu ha estat el del sostre del pavelló municipal.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora