El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els col·legis Pintor Joan Miró i Son Quint de Palma estrenaran el curs que ve el projecte pilot d'integració en un mateix centre els estudis obligatoris de primària i de secundària
La Conselleria d'Educació té en marxa un projecte pilot perquè l'ESO pugui cursar-se als CEIPs
144Els col·legis Pintor Joan Miró i Son Quint de Palma estrenaran el curs que ve el projecte pilot d’integració en un mateix centre els estudis obligatoris de Primària i de Secundària. En definitiva, el que es feia amb l’antiga EGB, quan no es feia el bot a l’institut fins als 14 anys.
Des de la Conselleria d’Educació, s’assenyala que la intenció és estendre la mesura – encara en estudi- i que ja hi ha altres centres – especialment de la part forana- que s’hi han interessat.
La integració de centres ha de suposar incorporar a les escoles recursos educatius, per exemple aules de tecnologia i laboratoris, propis dels instituts. També professors de secundària que treballaran colze amb colze amb els de primària.
Els estudiants a partir dels 12 anys varen haver de deixar els centres públics d’educació primària per cursar els cursos de la LOGSE a un centre de secundària el curs 96/97 amb la reforma de la LOGSE.
En declaracions a l’informatiu vespre d’IB3 Ràdio, el director general de planificació i centres, Antoni Morante ha parlat sobre les dificultats que suposa pels alumnes el canvi de l’escola a l’institut als 12 anys i de la nova relació que s’establirà entre professors de primària i secundària amb la integració de centres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits