Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
L'Ajuntament treballa amb opcions alternatives com ara una cercavila o alguna actuació musical amb la banda del poble
Capdepera estudiarà una proposta alternativa i segura al mercat medieval de Cala Rajada, que aquesta setmana ha estat cancel·lat. L’Ajuntament treballa amb opcions com ara una cercavila o alguna actuació musical amb la banda del poble. Des que es va iniciar l’any 2000, el mercat medieval se celebrava cada tercer cap de setmana de maig. Una cita que servia com a inici de la temporada turística per a la localitat costanera de Cala Rajada.
“Per a nosaltres allò principal i allò més principal és que es pugui fer temporada, maldament sigui curta, però que es pugui fer. I no ens podem arriscar que venguin milers de persones al mercat per tres dies i d’aquí a quinze dies o tres setmanes que ens tornin a tancar”, explica Carmen Corraliza, regidora de seguretat, fires i mercats de capdepera.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes