Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

El jutge denega la posada en llibertat de 'únic detingut
La Guàrdia Civil continua cercant tres homes més que haurien participat en l’agressió sexual a una al·lota durant el Firó d’enguany.
Segons les investigacions i el testimoni de la víctima, quatre homes la varen acorralar durant la festa: dos per davant i dos més per darrere per impedir que escapàs.
Durant almenys 4 o 5 minuts, hauria estat sotmesa a tocaments als pits, parts genitals i, també, li intentaren abaixar els pantalons.
De moment, només s’ha aconseguit identificar un home que continua a la presó. El jutge ha desestimat el recurs que ha presentat, que demanava la llibertat provisional al·legant que no existeix risc de fuita. El magistrat considera que podria afectar la localització dels altres agressors.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits