De moment, es desconeix la identitat dels desapareguts
Imatge d'arxiu. /EFE
46Agents de diferents cossos de seguretat i emergències cer la costa i en la mar cerquen a la costa i a la mar de Cala Esmeralda (Santanyí) dues persones a qui una dona va veure anit caure a la mar arrossegades per una ona.
En la zona treballen efectius de la Guàrdia Civil, inclosos especialistes del Grup d’Activitats Subaquàtiques (GEAS), de la Direcció General d’Emergències, policies locals de Santanyí, voluntaris de Protecció Civil i agents de Salvament Marítim amb una embarcació i un helicòpter.
Un portaveu de la Guàrdia Civil ha explicat a EFE que es desconeix la identitat de les persones desaparegudes i que no hi ha cap denúncia per desaparició, encara que es dóna total credibilitat a la testimoni que va alertar dels fets.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès