El propietari de la finca va apunyalar mortalment un dels assaltants
La Guàrdia Civil cerca el quart lladre que va participar en l’assalt en el qual va morir un home, ahir capvespre a Inca. Quatre homes varen accedir a una finca a través d’un forat que ells mateixos varen fer a la reixa que protegia el solar. Se sospita que volien robar marihuana. Un cop dedins, el propietari els va sorprendre. Duia una destral i va aconseguir agafar el ganivet que duia a la mà un dels lladres. Després va apunyalar un dels assaltants fins a sis vegades i li va causar dues ferides mortals a la zona del tòrax. La víctima, que tenia 33 anys, encara podia caminar i va sortir de la finca però al cap de pocs minuts va caure i va morir. Un segon assaltant també va resultar ferit i un tercer va poder fugir en cotxe. Aquests dos joves, de 23 i 29 anys, ja han estat detinguts i romanen a les dependències de la guàrdia civil d’Inca. El quart assaltant ja ha estat identificat, però encara l’estan cercant. Els quatre joves són de Mallorca i tenien antecedents. El propietari de la finca també està detingut per presumpte homicidi. És vigilant de seguretat i té 49 anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda