El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els morts arriben a 79 mentre s'investiguen les causes dels focs
Segueixen sense esclarir-se les causes dels devastadors incendis que assolen Grècia, mentre el nombre de morts és de 79 i hi ha prop de 200 ferits, dels quals deu es troben en estat crític.
Tot i que el Govern grec no n’ha precisat el nombre, hi ha molts desapareguts i les cridades per localitzar-los fan témer que es tracti de més víctimes. 130 efectius de l’exèrcit i del cos de bombers fan feina per localitzar-los.
Hi ha 7.500 llars sense llum i a Mati, la ciutat d’on són totes les víctimes mortals, quedarà 15 dies sense aigua i un mes sense electricitat.
Un total de 2.500 habitatges, a tot el país, han quedat totalment destruïts. Mentrestant, els bombers segueixen lluitant per extingir els fronts actius del foc, a diverses zones forestals de l’Àtica occidental, on va començar tot.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits