Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La fosca ha fet aturar fins aquest dimecres la recerca d’una dona de 34 anys desapareguda a la zona de Betlem, a Artà.
És una veïna de la Colònia de Sant Pere que dilluns capvespre va sortir a fer una excursió tota sola. A la nit li varen perdre el rastre. La darrera connexió al mòbil és de les 2 de la matinada.
La seva família ha denunciat aquest dimarts la seva desaparició. La dona és morena amb els cabells llargs i llisos, Fa 1,60m, pesa 60kg i duia un jersei blau, unes malles negres i una motxilla també negra.
En l’operatiu de recerca hi participen els Bombers de Mallorca amb la unitat canina, la Guàrdia Civil, la Policia Local i efectius de Protecció Civil d’Artà. Si la veis, telefonau l’112.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits