El Servei d’Emergències 112 de Balears ha alertat de la desaparició d’una dona de 44 anys a Palma, en parador desaparegut des del 8 d’abril. Segons ha informat l’112 a través de Twitter, es tracta de Rosario Marta Burgos, que mesura 1,60 metres i és de complexió prima.
La dona té el cabell castany, llarg i ondulat i els ulls de color marró. El Servei d’Emergències fa una crida a contactar amb l’112 si es tenen notícies d’ella.
Interessa localitzar a Rosario Marta Burgos, desapareguda a Palma dia 8 d'abril. Té 44 anys, fa 1,60 cm. d'alçada i es de complexió prima. Té el cabell castany, llarg i ondulat i els ulls de color marró.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins