El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Agostina Rubini Medina fa 1,60 d'alçada i duu un tatuatge a l'esquena
Foto: SOS Desaparecidos.
996L’associació SOS Desapareguts ha difós una alerta per la desaparició d’una dona jove, de 24 anys, vista per darrera vegada aquest passat dimecres, dia 2 d’octubre, a Palma. Es tracta d’Agostina Rubini Medina.
En el moment de la desaparició, aquesta dona, que fa 1,60 metres d’alçada, té els ulls marrons i els cabells castanys foscos, vestia texans blaus clars, camiseta marró i camisa de lleopard. A més, té un tatuatge a l’esquena.
Si en teniu cap informació, aviseu a Emergències, a l’112, a la Policia Nacional o a la Policia local de Palma.

Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits