Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Repartirà 10.000 euros en 23 premis
Per potenciar la cura de la mar, arriba la segona edicio de Mare. El certamen audiovisual repartirà 10.000 euros en 23 premis. Hi participen fotos i vídeos de la mar Balear, la majoria captats davall la mar. Les inscripcions estan obertes fins al dia 15 de setembre.
Hi tenen cabuda tant els professionals com els aficionats. Enguany, hi ha una menció especial per imatges d’Àrees Marines Protegides. Hi participa la fundació Save the Med, motivant la gent d’Andratx perquè faci fotos a sa Dragonera. Un exemple n’és l’obra que ens va deixar el documentalista Fernando Garfella qui, precisament, va tenir un paper destacat en la creació d’una Reserva Marina a sa Dragonera.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat