Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Un poc de confusió als principi, però tothom ha pogut dinar
Mòbil en mà i un poc de confusió entre els clients que, a partir d’aquest dissabte, han de treure el certificat covid per entrar a un restaurant. Els que més dificultats han tengut aquests dies per aconseguir el document acreditatiu són els majors. Per això, n’hi ha de previsors. Altres, en canvi, s’estimen més el format tradicional.
Una jornada on, en general, la majoria de clients veuen amb bons ulls la mesura. I n’hi ha que, fins i tot, aprofiten per estirar les orelles dels que encara no s’han vacunat.
Entre els restauradors, resignació, acceptació i adaptació.
Tot i les incerteses el primer dia d’implantació del passaport covid, els restauradors confien que a poc a poc la situació es normalitzi i sobretot s’estimen més això que no les restriccions de cabuda.
Obligatori el certificat covid a partir d’avui per entrar a bars i restaurants
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval