Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Els majors de 12 anys hauran d'haver rebut la pauta completa per poder entrar als gimnasos i instal·lacions esportives
176
On i quan cal mostrar el certificat covid?
A partir d’aquest dimecres 29 de desembre serà obligatori presentar el certificat de vacunació si anau al gimnàs. Si no, no hi podreu entrar. I si sou majors de 12 anys i participau individualment o per equips en competicions autonòmiques de qualsevol esport, també haureu de presentar el certificat per poder entrenar i jugar.
El control d’entrada a les instal·lacions correrà a càrrec dels responsables o gestors de la instal·lació esportiva. A més, és responsabilitat dels clubs complir amb la normativa i exigir els seus esportistes la pauta completa de vacunació abans d’entrenar o competir.
El Govern sancionarà amb multes de 3.000 a 600.000 euros als qui incompleixin l’obligació de sol·licitar el certificat COVID-19, un fet que es recollirà com a infracció greu o molt greu, segons recull el nou decret que actualitza el marc de sancions relacionades amb les mesures sanitàries a Balears. Així, en els espais en els quals s’exigeix el passaport COVID és necessari no només demanar si es compta amb el certificat, sinó que el responsable del control ha de veure el document i a més ha de confirmar la identitat dels usuaris comprovant el DNI.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància