Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El president, Nicolás Maduro, assegura que ja han detengut 2.000 persones per les protestes i adverteix que "aquesta vegada, no hi haurà perdó"
El ‘chavisme’ i l’oposició han mesurat les seves forces en dues manifestacions multitudinàries al centre de Caracas que s’han resolt sense incidents. La líder opositora Maria Corina Machado ha reaparegut en públic mentre que el president, Nicolas Maduro, treu pit de la repressió
Machado ha reaparegut en públic a la gran manifestació convocada per reivindicar la victòria de l’oposició en les eleccions de diumenge passat. Feia pocs dies que havia anunciat que passava a la clandestinitat perquè diu que tem per la seva vida. Aquest dissabte, davant l’absència del candidat Edmundo González, qui també tem ser detengut, Machado s’ha erigit en el gran referent de l’antichavisme.
Multitudinària també la manifestació dels partidaris del règim. El president, Nicolás Maduro, va assegurar que no li tremolarà el pols davant les protestes opositores.
Diverses localitats espanyoles han registrat també manifestacions en suport a l’oposició. La més nombrosa s’ha duït a terme a Madrid.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç