Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

L'artista menorquina va irrompre per sorpresa al concert de The Tyets i van interpretar junts aquest nou single amb referències a Menorca
Per primer cop el grup The Tyets va sonar en directe a Menorca. Ahir es va celebrar un concert al Claustre del Carme de Maó que feia setmanes que tenia el cartell de ‘sold out’ penjat.
I és que els assistents a més es van trobar amb una sorpresa inesperada. La cantant menorquina Chiara Oliver, que comença gira el mes que ve a Ciutadella, va pujar a l’escenari per presentar la nova cançó que ha fet en col·laboració amb el grup de Mataró. Un moment que va fer esclatar de goig al públic.
‘Fa dies’, el títol d’aquesta nova cançó, compta amb múltiples referències a Menorca i a les festes de Sant Joan i encara no té data d’estrena oficial.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu