Graduació excepcional de final de promoció d’uns 1.500 estudiants de la UIB a l’estadi de Son Moix
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
Negocis de restauració esperen resultats semblants que altres anys en aquest inici de temporada
Els conductors que circulen aquests dies per la serra de Tramuntana han de conviure amb centenars de ciclistes. El batle d’Escorca reclama millores puntuals en l’estat de la carretera. Molts negocis de restauració fan l’agost durant aquest mesos amb aquest tipus de turisme, que permet avançar l’obertura de molts hotels.
A Sóller pràcticament tota la planta hotelera ja està oberta. Només resten per fer-ho alguns establiments que estan fent reforma. En aquesta zona turística molts hotels ja obren el febrer, per atendre el turisme de senderisme, que arriba al municipi fins al mes de març i també a finals d’any. Això fa que les temporades siguin més llargues que a altres indrets de Mallorca.
Enguany la temporada ha començat un poquet més forta perquè Pasqua cau més prest. Però, en general, esperen resultats semblants que altres anys en aquest inici de temporada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
Segons les primeres informacions, les flames han començat just davall de les plaques solars