Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Prop de 300 persones han tengut l'oportunitat de gaudir d'aquesta experiència amb un viatge al coneixement científic
Emoció a l’andana de l’estació de Palma del ferrocarril de Sóller, aquest dissabte. Hi ha un viatge científic molt especial. A bord del tren, una vintena de científics de la UIB i de l’Imedea han explicat de manera breu i divulgativa les darreres investigacions de les temàtiques més diverses.
Entre elles, hi ha els secrets del sol a un eclipsi solar o com funciona i què ha de fer el nostre cervell per percebre la llengua escrita. Aquest viatge científic, tot i que es feia damunt dels carrils, ha fet volar la ment dels assistents fins a un dels misteris de l’univers.
També hi ha hagut espai per a estudis psicològics d’un dels fenòmens que revoluciona la comunicació.
Prop de 300 persones han tengut l’oportunitat de gaudir d’aquesta experiència amb un viatge al coneixement científic que els farà tornar a casa amb noves percepcions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros