Logo IB3N
X

Ciència per a Tothom aplega un centenar d’activitats i experiments al campus de la UIB

5.300 alumnes de primària i secundària participaran en la fira per apropar el coneixement científic i tecnològic als joves

07/05/2026

Ciència per a Tothom aplega un centenar d’activitats i experiments al campus de la UIB

13

5.300 alumnes de primària i secundària de centre de Mallorca visitaran la fira Ciència per a Tothom de la UIB, que aglutina un centenar d’experiments i activitats.

Microscopis, telescopis, insectes o proves d’ADN… Els estudiants poden tocar de primera mà com es fa la ciència. Es tracta, explica la coordinadora Francisca Molinos, que “els joves coneguin referents joves de persones que fan ciència” per atreure l’alumnat a la biologia, la química, la tecnologia o l’astronomia.

De fet, enguany, hi ha una part de la Ciència per a Tothom dedicada a explicar l’eclipsi complet previst el 12 d’agost. Ciència per a Tothom continuarà divendres. I el capvespre i dissabte matí estarà obert a les famílies

 

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT