Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La compareixença ha quedat ajornada per dia 23 de juliol
L’expresidenta de la Comunitat de Madrid, Cristina Cifuentes, ha al·legat “fortes migranyes” per no anar a declarar avui dimarts davant la jutgessa que investiga el seu màster. La magistrada ha enviat un metge forense a ca seva per comprovar la veracitat de la malaltia.
Cifuentes havia de comparèixer com a investigada per delictes de falsificació de document públic i suborn. A més de pena de presó, les acusacions podrien suposar la inhabilitació per a exercir càrrec públic. La compareixença ha quedat ajornada per dia 23 de juliol.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor