Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'expresidenta ha oficialitzat la seva renúncia a l'acta de diputada, després de dimitir
Cristina Cifuentes renuncia a l’acta de diputada i abandona la política. Després de dimitir com a presidenta de la Comunitat de Madrid i com a líder del PP madrileny, el càrrec de diputada era l’únic que conservava. Però finalment, l’expresidenta ha oficialitzat aquest dimarts la seva renúncia.
Mentrestant, ha continuat la ronda de consultes de la presidenta de l’Assemblea, el parlament madrileny, amb els diferents grups parlamentaris, i al matí d’aquest dimarts ha estat el torn de Ciutadans i Podem. El ple per investir Ángel Garrido se celebrarà la setmana que ve.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment