Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
El terrorisme, la crisi dels refugiats i el canvi climàtic seran els temes principals de debat
Aquest divendres al dematí ha arrencat la 43 edició de la cimera del G-7, i ho ha fet amb cares noves i molts reptes a resoldre. El terrorisme, la crisi dels refugiats i el canvi climàtic seran els temes principals de debat.
Theresa May presentarà una queixa formal contra Donald Trump. La primera ministra ha assegurat que agències nord-americanes han filtrat informació sense l’autorització de la intel·ligència britànica i que això posa en risc les investigacions. Ho ha fet a la cimera del G7 que té lloc a Taormina, a l’illa de Sicília. És la primera vegada que May forma part d’aquesta cimera, així com Trump, Emmanuel Macron i Paolo Gentiloni.
Aquest divendres també s’ha firmat un primer pacte contra el terrorisme. El president del Consell Europeu, Donald Tusk, ha demanat unitat als respectius països. Respecte a la situació de Síria, Tusk ha criticat la posició de Rússia.
La reunió del G-7 no ha estat exempta de manifestacions reivindicatives com la de Greenpeace. El grup ecologista ha desplegat una pancarta per demanar el compromís per avançar en les qüestions del canvi climàtic i que els Estats Units ratifiqui els acords de París del 2015.
Enguany, per primera vegada, estan convidats al G7 països com Etiòpia, Níger, Nigèria, el Marroc o Kènia. Oxfam ha aprofitat per reclamar un compromís al G7 per destinar de manera urgent 2.580 milions d’euros per combatre la fam a països com el Sudan del Sud, el Iemen, Somàlia o Nigèria.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants