Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El seu darrer vídeo clip, Lazarus, és testimoni de l'entusiasme creatiu de l'artista
Avui es compleixen cinc anys de la mort del cantant David Bowie, i també un lustre des de la publicació del vídeo clip: “Lazarus”, el 7 de gener de 2016, tres dies abans que morís. El vídeo es va enregistrar quan l’artista ja sabia que li quedava poc temps de vida.
A “Lazarus”, Bowie encarna un home amb aspecte bíblic, pàl·lid i amb els ulls embenats, que torna a renéixer. Ell no va superar la malaltia i va morir als 65 anys. Però aquest darrer treball és testimoni de l’entusiasme creatiu de l’artista.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles