Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
70
La Policia municipal d’Eivissa ha informat de la detenció de cinc persones entre diumenge i ahir per venda de substàncies estupefaents en dues intervencions diferents.
La primera va ser a prop de l’avinguda del Vuit d’Agost, on es varen desplaçar els agents després de l’avís del personal de seguretat d’una discoteca que havia expulsat una persona que mantenia una activitat sospitosa dins l’establiment. En l’escorcoll que varen realitzar els agents a aquest individu, de 29 anys i nacionalitat britànica, se li varen requisar diverses substàncies com cocaïna, l’anomenat ‘tusi’, ketamina i èxtasi, a més de gairebé 2.000 euros en efectiu.
La segona actuació s’ha fet a la zona d’oci des Pratet la matinada de dimarts, amb l’arrest de quatre persones i es deriva de l’avís per les remors d’un local del carrer de Carles III que es va rebre a la caserna. En la inspecció de l’establiment es va detectar la presència d’una gran aglomeració de persones que s’estenia a l’exterior del local. El responsable va explicar que s’hi celebrava un aniversari i després de detectar que mancaven mesures de seguretat com els extintors es va iniciar una inspecció més profunda en què es van trobar diverses substàncies, principalment cocaïna, ocultes dins bosses i motxilles, a més de 2.500 euros en efectiu. Per tot això varen detenir un italià de 51 anys, un argentí de 52, un suec de 42 anys i un portuguès de 31 anys, tots quatre acusats de venda de drogues.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany