Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'autoritat judicial ha decretat presó provisional per a quatre d'ells
La Policia Nacional ha detingut a cinc homes, d’origen algerià, com a presumptes autors de delictes d’afavoriment de la immigració il·legal i pertinença a organització criminal, per patronejar diverses embarcacions amb migrants a bord des d’Algèria fins a les costes de Mallorca i Eivissa.
Entre els dies 25 i 28 del mes de desembre van arribar fins a les costes de Balears més de 300 migrants procedents de les costes d’Algèria, a bord d’embarcacions. Aquestes persones, una vegada rescatades per Salvament Marítim o Guàrdia Civil en la mar o quan són localitzades en platges o en la costa, passen a la disposició de la Policia Nacional, competent en matèria d’estrangeria. La Brigada Provincial d’Estrangeria i Fronteres procedeix a la seva detenció i a aixecar els acords de devolució pertinents per a tots els migrants.
Malgrat les circumstàncies adverses, els investigadors, en aquesta última arribada de pasteres, han aconseguit identificar i imputar a 5 patrons que han estat detinguts i posats a disposició judicial (jutjats de Manacor, Palma i Eivissa) com a presumptes autors de delictes d’afavoriment de la immigració irregular amb greu risc per a la vida de les persones, contra els drets dels ciutadans estrangers i pertinença a grup criminal. L’autoritat judicial ha decretat presó provisional per a quatre d’ells.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella