El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Àustria va registrar 26 feminicidis l'any passat i creix la indignació per l'assassinat de dones i nines, sovint a mans de parelles o exparelles
Les autoritats austríaques investiguen, aquest dissabte, els assassinats de cinc dones en un sol dia a la capital, Viena, incloent-n’hi tres que van ser brutalment apunyalades en un prostíbul.
Els cossos de tres dones joves es van trobar amb ferides mortals d’arma blanca en un prostíbul en el districte de Brigittenau, a Viena, divendres a vespre, després que un testimoni en va alertar la policia. Un home de 27 anys que portava un ganivet va ser arrestat prop del lloc i les autoritats sospiten que és l’autor dels assassinats, va informar la policia. Encara no han trobat indicis sobre les motivacions, i el sospitós encara és interrogat, segons ha indicat l’agència de premsa austríaca APA.
En un altre cas, una mare i la seva filla de 13 anys les van trobar mortes en un departament de Viena el divendres. Possiblement, van ser escanyades i el pare n’és el principal sospitós, ha indicat APA.
L’Associació de Refugis Autònoms per a Dones d’Àustria va registrar 26 feminicidis l’any passat i creix la indignació per l’assassinat de dones i nines, sovint a mans de parelles o exparelles.
El govern austríac es va comprometre a prendre mesures enèrgiques, inclòs un augment del finançament per a les organitzacions que ajuden les víctimes de la violència.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle