Comença aquest dijous amb creadors balears com Gonzalo Aeneas, Àlex Fito o Rafa Vaquer
Arriba una nova edició, la 36a, del Saló del Còmic de Barcelona. Enguany es fa un homenatge pels 45 anys de Superlópez, el mític personatge de Jan. I un any més, el saló acull una forta presència balear de la mà de l’Institut d’Estudis Baleàrics (IEB), amb un estand de 56 metres quadrats, 5 editorials i 6 dibuixants com Gonzalo Aeneas, Àlex Fito o Rafa Vaquer.
Precisament el creador del mític Johnny Roqueta durà el seu nou tercer volum recopilatori, i ha anunciat que té nous projectes per al personatge.
També serà al Saló, i per primera vegada, el dibuixant de Bunyola Jaume Font, que durà el seu còmic “Acelion”.
I per la seva banda, l’IEB preveu fins a deu reunions amb editors espanyols i estrangers amb l’objectiu de dur el còmic balear a més països. El Saló durarà fins diumenge.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els participants han demanat a crits i amb pancartes que el delegat del Govern deixi el seu càrrec
L'home de 18 anys i origen cubà no ha volgut declarar davant l'autoritat judicial