Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La Guàrdia Civil investiga ara l'accident i les possibles causes per determinar quin dels dos vehicles va envair el carril contrari
Punt on s'ha produït l'accident a la carretera EI 781, al municipi de Sant Josep.
85Cinc ferits en un accident de trànsit a les Pitiüses ocorregut a la carretera Ei-781, al municipi de Sant Josep. Segons han informat els Bombers d’Eivissa, els dos vehicles van xocar frontalment.
Estat en el qual ha quedat un dels vehicles.
Els fets han tingut lloc al voltant de les sis i mitja d’aquest dilluns a la tarda, a l’altura del quilòmetre 4 de la carretera Ei-781 que enllaça Sant Josep i l’aeroport d’Eivissa. Segons han explicat els Bombers d’Eivissa, la col·lisió va tenir lloc entre un Fiat Panda, i un Porsche.
Estat en el qual ha quedat un dels vehicles.
Al vehicle tot terreny d’alta gamma, a banda de la conductora, hi viatjaven quatre persones més, que van ser ateses a la Policlínica del Roser d’Eivissa amb ferides lleus. La conductora del segon cotxe implicat, un utilitari de petites dimensions, model Fiat Panda, va patir un pneumotòrax i un fort cop al cap.
Fins al lloc dels fets es va desplaçar un camió de bombers després de rebre la telefonada de la conductora del Porsche Cayenne. La Guàrdia Civil investiga ara l’accident i les possibles causes per determinar quin dels dos vehicles va envair el carril contrari.
Morts per error
En un primer moment, els Bombers d’Eivissa han informat erròniament de la mort de les dues conductores dels dos vehicles implicats a través del seu perfil a la xarxa social X. Hores després el mateix perfil ha publicat una disculpa per l’errada.
Lamentam la confusió generada per un error en la comunicació durant la intervenció a l’accident de la carretera de Sant Josep. Ens remetem a l’IB-Salut per a més detalls sobre aquesta notícia.
— Bombers d’Eivissa (@bombersdeivissa) January 28, 2025
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella