El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El sinistre ha tengut lloc a les 18.45 hores d'aquest dijous, quan un tot terreny ha bolcat. Quatre de les víctimes han pogut sortir-ne per elles mateixes, però una, ha estat rescatada pels bombers
Un greu accident de trànsit ha tengut lloc aquest dijous horabaixa a la carretera de Manacor en sentit Palma, a l’altura de la rotonda en què s’ubica l’empresa Muebles Modelmon. El sinistre ha ocorregut sobre les 18.45 hores, quan un cotxe tot terreny, en què viatjaven 5 persones, ha bolcat.
Els testimonis han avisat els equips d’Emergència, que han girat el vehicle. Fins al lloc dels fets s’han traslladat una ambulància medicalitzada del SAMU 061 i altres de privades. També s’hi han traslladat els Bombers de Mallorca, la Guàrdia Civil de Trànsit, la Policia Local d’Algaida i Protecció Civil.
De tots els ocupants, 4 n’han pogut sortir per ells mateixos; una cinquena persona ha quedat atrapada entre la ferralla, la qual ha estat rescatada pels bombers. Tots els ocupants del vehicle accidentat han resultat ferits.
Què és recuperin aviat!!!
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals