Han hagut de ser traslladats a Son Espases amb pronòstic menys greu
Imatge d'arxiu.
176Cinc persones han resultat intoxicades per monòxid de carboni a un habitatge de Palma aquest diumenge vespre.
A causa d’una mala combustió per una xemeneia, tres adults i dos menors (de dos i quatre anys) han hagut de ser atesos pels serveis sanitaris. Un total de tres unitats del Samu, que van ser avisats a les 22.30 hores, han traslladat la família a Son Espases amb pronòstic menys greu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa